kedd, június 14, 2005

say 1 2 oh my god

hogyan lehet feldobni egy uncsi ciprusi kis falucskat es benne rejtozo magyar vendegmunkast?
hozzavalok:
- 6 db 17 eves bolgar lanyka
- alkohol

Bon Apetit! /melegen NEM ajanlom :)

nade haladjunk sorjaban

szombat este bementunk a bar streetre. en mar a diszpenzerben tequila sunrise-oztam + le is nyultam egy uveggel biztos ami biztos. bementunk a Rainbowba, ott tali az orosz csajokkal. zene borzalmas, at a S&H-ba. ott hip-hop-ra tancikaltunk 3.30-ig aztan haza. ocskost fel akarta szedni egy (anyukaja altal) jokepunek mondott, 20-as eveit taposo gorog fiatalember, de ocskos ellent tudott allni a csabitasnak es batran elszaladt.

vasarnap day off volt tehat aludthattunk sokaig. ebredes utan elindultunk soroket venni, amikor is hogy hogynem vegre valahara, aki hiszi aki nem belefutottunk uj bolgar baratainkba. a mellettunk levo szobaban es a foldszinten laknak. a sorokkel vissza is szambaztunk beultunk az erkelyukre es eldumaztunk.
nagyon nyitottak minden ujra, tehat ujitottunk egy uveg vodkat, felmentunk hozzank, zenet hallgattunk, SP-ot neztunk, ilyenek.

masnap bementem dolgozni, a tobbiek azzal a hirrel vartak h ejjel 1.30-kor buli nalam. ja, jo. melobol haza, 5 sor, baj csak az h 23-ra en otthon vagyok, tehat 1.30-ig el kell utni az idot. tehat sorok inside, mire a tobbiek megjottek ocsem es en jol neztunk ki.

ket lanyka maradt vegul is a nagy 2.30-as elvonulas utan. chill partyt rendeztunk. fustolot gyujtottunk, villanyt oltottunk, erik truffaz-t szolt es mindenki bealudt. kb. 5-kor. az utobbi idok legjobb esteje volt. ezt otthon is imadtam csinalni, csak fekudni a szonyegen es hallgatni a zenet, minden mas meg egyenesen le van ****.

most megyek melozni. este nem tom mi lesz. gondolom the same. ( aha kristi bejelenetkezett. koszonok is neki. )

ps.: az egyik munkatarsam tegnap levagta a hajam. mar megint. de a fonok vegre elkussolhat.

10 megjegyzés:

Névtelen írta...

like ma belle i got da ill communication

Névtelen írta...

hogy lehet megnezni vlagya blogjat, mija cime??? attika

Ditte írta...

Úgy, hogy rákattintasz a nevére. akkor bejönnek az infók róla (tehát semmi) aztán ott is rákattintassz a nevére, és akkor bejön a blogja ahova nem írt semmit ezért mégsem jön be semmi.

Ditte írta...

persze az enyémre, csak az az édes drága tündérpofa Májkel volt kiváncsi.:-((

Na jó azon se sok érdekesség van. De azért az is rekord teljesítmény, hogy egyáltalán megtudtam csinálni. És ezt értékelni kell.

Vlagya!

Hozol nekem kaviárt ruszkiból?

Névtelen írta...

:P
http://www.ents24.com/web/artist/1935/David+Holmes.html
:P

Névtelen írta...

atti. ez egy kicsit off lesz de
mekk neztem a galaxis utikalauzt.
nekem tetszett nagyon. mar 2x neztem meg MOZIBAN! :)persze most akcios volt a mozijegy :)
tenyleg arra fele van mozi?
ui. remelem nem matt alkohilista leszel mire vissza jossz :D

Névtelen írta...

megvan filmesitve a galaxiutikalauz??
es meg jo is a film? azonnal meg kell neznem.
a vers amit a gonosz bolygo vezetoje irt -most nem tom hogy hivjak - benne van. idezze nekem ide valaki pls , HC galaxisfanok tudjak kivulrol. hagyrohogjek.

Ditte írta...

Nem tudom erre gondoltál-e:

"Ó, pirsönő morgolosta
Vizelevényeid mint a / többözös rejtjeméh hátán a szederjes gennyekély
Huss, fohászom száll feléd, kedevelátos zümmögényem
Abroncskodón körbesarj suhogó pettyelevedel,
mert szétmarcangolom takonybibircsókjaidat pacagánycsökömmel, meglásd"

Remélem tudtam egy kis örömet szerezni amiatti szomorúságodban, hogy a könyv nem lehet veled, és hogy a filmről is meglehetősen későn szereztél tudomást.
Puszi, mindenkinek

Névtelen írta...

Szia drága! Igazán sajna, hogy nyáron nem jutok ki hozzád, de talán összel. Addig is gondolok RÁD Alabamábol! Betty

Névtelen írta...

Szia drága! Igazán sajna, hogy nyáron nem jutok ki hozzád, de talán összel. Addig is gondolok RÁD Alabamábol! Betty