vasárnap, június 26, 2005

go practice

haliho barataim

itt telnek a napok. nozom, tengerezem, gyurogatok, dolgozom esz nelkul.
ocskos mar nem is dolgozik. varja a fizujat meg a repjegyet es megy haza. egesz nap alszik. ki van teljesen. igazibol nem ertem meg ot egyaltalan.

en mint mar irhattam parszor maradok meg szept elejeig, ha Katie-vel jol kijovunk akkor szept 15-ig, mert akkor megy vissza Bulgariaba. addig meg vhogy elbasszuk az idot. :)
ocskossel kuldok haza egy cd-t kepekkel tele, meg lehet h egy dvd-t is egy rovid filmmel.
plz lipi pakold majd fel a zinternetre.

egyebkent a melobol mar nagyon elegem van, a kaja borzalmas, ciprus uncsi. aki ki akar jonni az max napozni jojjon 1 hetre kulonben porul jar. kriptoform ezt foleg neked. komolyan. there is nothing to see here...

8 megjegyzés:

Névtelen írta...

atikam megkaptam a kulfoldiul eloadott voicemail uzenetedet, de nem tudom a cimed hova kulgyem a cdt... ha unatkozol, ird meg a nagy ciprusi sz***s-b****s regenyt =)

Névtelen írta...

csá tic!
te is tudod én is tudom, hogy ki vagyok :-)
ja amúgy pont összetörtem magam tegnap, de most a bal vállam fáj

Névtelen írta...

najo, de csak akkor ha addig penzt szerezek. egyebkent kurvara lenne kedvem, plane, hogy elkezdtem mexokni ezt a mediterran melegozont itt maltan. egy szeptemberi ciprus max csak a penztarcamnak kottyanna meg, nem a fejem bubjanak, az is mar olyan barna, hogy.... jo lenne kimenni. demajd meglatjuk milesz. eloszor mennyek haza, asszem csutortokon lesz egy ilyen laza programom. varom.

Ditte írta...

Jaj Krizsikem, ne reklamozd, hogy milyen balfasz vagy. A 10 eves tornasz multadbol annyira sem futja, hogy egy biciklin fenmaradj gond nelkul.
Majkel, mondtam mar probald magad helyesen kifejezni! nem kurvara, hanem kurvazni :)))

Névtelen írta...

Ditte remekelt :D

Ditte írta...

:))))

Olvassatok az enyemet is Andika!!!

Névtelen írta...

Mivan Ticc!
Amióta megtaláltad azt a helyet máltán ami nem csak meleg, hanem nedves is már nem is írsz?

Névtelen írta...

Mármint Cipruson !
Én megyek máltára meglátogatni az isomant, csak ő már nem lesz ott...