péntek, június 10, 2005

the time is running and passing...

hehh, mar miota itt vagyok, tejouristen. most h jottek uj arcok meg tobbnek tunik. ocskost atraktak a parkba, ahonnan engem kirugtak. en az etteremben garazdalkodom meg mindig. elvagyok, elleszek. penzemet lelakatoltam, elastam, raultem, eldugtam es elfelejtettem, mert ha elkoltom akkor sose jutok innen haza. masik opcio h odaadom ocsemnek aki robogot vesz rajta. de a fene tudja, ezek a cipriotak ugy vezetnek mint az orultek ocsem meg vonzza a bajt.
elso seruleset mar el is szenvedte, amikor is felpofozott egy tengeri sunt. a sun beletorodott a sorsaba meg ocsem kezebe, de a harom tuskebol mar kettot sikerult kiszednunk.

egyebkent minden suti. unatkozunk. most szombaton megyunk diszkoba a pincerekkel. terveim szerint a viselkedesem tarthatatlan lesz. szeretnem osszehanyni a Rainbow-t, aztan ha marad erom akkor a S&H-t is.

megneztem a Star Wars-t, ezer koszi erte Lipinek (meg annak a lucasnak is) nagyon teccett. :)
lipi lecci toltse le nekem GTA:SA-t, plzzzzzzzz (a dvd verziot, ha lehet kerni)

talaltam egy netcafe-t a kozelben, szinte elegedett vagyok. szembe van a kondi teremmel. kivanhat az ember szebbet?

uj jovevenyekrol par szo. ocsemen kivul jott meg 2 lany. mint a messiast ugy vartam oket :)
melinda es kate. jo fejek aranyosak, kate-et mar meg is akarja dugni a fel ideemigralt magyar csapat. en egyenlore meg nem. egyszer mar probaltam asexualis lenni, mert hulyet kaptam az akkori csajomtol es kitalaltam h ez lesz a megoldas. akkor igen hamar elbuktam a dolgot, de most egesz jol haladok.
jott meg egy mark nevu noveny is. igazibol persze humanoid emlos, de szegenykem ... erre nincs szo. majd kuldok kepet. dontsetek el ti.

azert irok enny marhasagot mert kozben a freemail-re akarok bejelentkezni de az istenert nem engedelmeskedik.

idojaras: marha meleg van. ez nem is fog valtozni. csak meg melegebb lesz.

ja de akadt egy sexualis elmenyem, a bar "fonoke" (annak hiszi magat) kozolte velem h megbassza a seggem. osszetuztem vele, mire kimondta azt ami oly regota nyomja a szivet. ennel tovabb nem jutottunk. felenk a dragam.

last night the dj save my life - mennyire igaz. ha nem lenne krafty kuts mar biztos h a gyikok ele vetettem volna magam.

udv mindenkinek. lemjaimra vigyazni, danikam cd-imet nem osszekeverni, remelem talaltal kedvedre valot koztuk. csao

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ha végre levetnéd a 'Sweetieboy, hug meg from behind' feliratú pólódat, senki nem akarna megtolni hátulról... :D

Névtelen írta...

en a maltai idojarast igazabol nem ertem. ha jo az ido, akkor is csak 12-tol 16-ig kemeny, de egyaltalan nem elviselhetetlen. ha meg nem jo az ido, mint pl mostmar harom napja, akkor meg nem hogy elviselheto, de hatarozottan emlexem, hogy ilyenkor juniusban otthon kifejezetten jobb szok leni az ido, bar nemtom most milyen.
a helyiek mindig a juliussal, az augusztussal, es a kurvapa`ra`s szeptemberrel rigatnak, hogy majd meglatom, ezekben a honapokban az arnyekban lesz 42, vilagmindenseg meg minden odakoltozik. ha tul vagy a konyveken atkuldthetned oket nekem ide egy hajoval.

Névtelen írta...

Tényleg!
Beastie Boys cd-m remélem jól van és teccik neki ciprus.
Figyelj már Ticikám! Pont olyan kibaszott rabszolgának mentél ki, mint amilyen kibaszott rabszolga vagy itthon is, ha dolgozol. A különbség csak annyi, hogy nincsenek ott a semmirekellő haverjaid,hogy ha egy kicsit ráérsz akkor lóghass velük és szétcsaphassad magad alkohollal, vagy kisbaltával.
Tehát ne sírjál. Keressél egy orosz túrista kislányt vidd az ágyadba, aztán menekülj az apuka haragja elől!
És rettegés fogja felváltani az unalom keserű ízét!

Ditte írta...

Vlagya!

Az én blogom is olyan f..-a mint a tiéd. Hát én ehhez nem értek. Sajna ha nem jövök rá hamarosan, hogy mit, hogy kell, akkor rólam nem sokat fogtok olvasni az elkövetkező pár hónapban. :o((

Szuper65 írta...

baszki, de nepszeru vagyok, thx friends... corvin a b boys cd-d el es virul, imadom. elmult a nyekergos idoszak, beke van es napsuti. most kezdodnek a boldog orak...