csütörtök, július 07, 2005

gossip folks

na, szoval.....
katie-vel szakitottam az h miert haaat, nekem egy lany se mondja h igazibol egy honapban 2x a sex neki boven eleg. meg szar napom is volt meg a csillagok is ugy alltak meg megteccett Rumi.
szoval masnap osszejottem Rumival.
csinaltunk MLY partyt is, vettem egy felfujhato medencet felraktuk a tetore, ocskos csinalt hosszabbitot, felvittuk a speaker-eket, napagyakat, piat es egesz ejjel nyomtuk a partyt. ill egeszen a rendorseg erkezeseig, mert a falusi 16-20 evesek a haz elott tobzodtak a focipalyan es rankhivtak a yardot. beszeltem a zsarukkal, felhivtam oket. jo fejek voltak.
masnap az apartman tulaja lebontatta a medencet, elvitette a cuccokat. nyito es egyben zaro party volt.
ma dayoffom van es terveim szerint allatkertbe megyek Rumival de o vhol eltunt a bank kornyeken. a szerelem kettonk kozott nem felhotlen mert nem hiszi el h nem csak meg akarom dugni. kicsit zavarja az is h ha mar kezdettektol fogva o teccett nekem akkor miert jottem ossze Katie-vel. ilyenkor altalaban elkezdem puszilgatni az arcat vagy elmegyek megegy sorert, hogy tereljem a figyelmet.
szoval nehez.
ocskossel kuldetek haza egy cd-nyi kepet + egy kis dvd filmet. a kepeket lipi plz orizd meg, nincs masolatom es ezert nagyon vigyazz ra.
a meloban mindennapossa valtak a kiabalasok a fonok es en koztem. de neki ez az utso hete. bar tegnap aszonta h mielott elmegy engem meg kirug. :)
mennem kell
peace

Nincsenek megjegyzések: