kedd, március 15, 2005

it begin in Hungary

igazán nehezemre esik abbahagyani az álmodozást.
beszélgettem barátaimmal arról hogy mit gondolnak a kis kiruccanásomról és sokan támogatnak.
christ barátom, - aki kint él jelenleg - építő kritikaként pld akárhányszor beszélünk közli velem, hogy mekkora seggfej vagyok és nincs semmi keresnivalóm ott.
persze egy alkalmat sem ismerek amikor megfogadtam volna a tanácsát. (lehet hogy van csak nem jut eszembe) majd a történelem igazol...
ma beköszöntött a tavasz, ennek örömére nagyot sétálgattam kiságival a hajógyári szigeten + vidámparkoztunk is egyet. nosztalgikus érzés volt.
öcsém nem költözik be a lakásomba arra az időre amíg távol vagyok. :(
mit hoz isten, lehet, hogy megtaláltam az új ittlakót, bár minden ily' könnyen menne
lehet, hogy kiadom vmi idegennek. csak hát a fene tudja, hogy mikor jövök haza.
lookslike tárgytalan. remélem.
remélem jó soká.

Nincsenek megjegyzések: