péntek, március 18, 2005

something wicked...

ma volt a beszélgetés a Grand Hotel Hungária egyik konferencia termében a ciprusi meló ügyében. meg is jelentünk vámpírkával (ő fantasztikusan csinosan, én mint egy tróger) és találkoztunk még 10 jelentkezővel. beszétünk a hotel egyik főmuftijával, rendes pasas volt. nem kérdezett sokat és a bár részlegbe osztott be mind a kettőnket.
túl könnyen ment.
április elsején indulunk Ciprusra.
Kicsit parázok, hogy eladnak minket kurváknak vagy mittomén.
lecsekkoltam pár dolgot a neten, a hotel létező cég. a pasas ( vagy a névrokona) viszont rajta van a 1367 eltűnt ciprusi listáján. emmegmi?
szóval srácok, ha nem jelentkezünk április 10-ig akkor szabadítsátok ki willyt.
szabadítsátok ki Ticzit!---> dániel

most kiságinál vagyok, levágta a hajam, vettünk fürdőgatyát (ha qrva leszek akkor is jól jöhet... ), finlandiázom ( ő martini ), ilyenek.
holnap útlevelet kell csináltatnom, akárhogy számolom 2 hét múlva indulunk. izgalmas.
peace

a legfontosabbat majdnem kihagytam: nem kevés utánajárás után végre kezembe vehettem a DAFT PUNK - HOMEWORK LP-t. leírhatatlan élmény volt. egyik kezemben a lemezek, másikban vámpírka, a nap sütött...
Külön köszönet: christ, balázs, szami

Nincsenek megjegyzések: