vasárnap, március 20, 2005

King B

so, pénteken egész nap Ciprusról olvasgattam a net segítségével. aztszem doktorálhatnék a kérdésből... olyan mélységekre ástam le, hogy megtudtam a munkaadómról, hogy egyike az 1750 eltűnt cipriótának. még lejjebb megtudtam, hogy a névrokona csak.
csináltattam útlevelet, ez a művelet 12000 ft volt. no comment.
tegnap este barátaimmal felvértezve a trafóban mulattunk David Holmes-on. szenzációs volt.
vámpírkánál ébredtem, zúgott a fejem... de elmúlt. rövid séta (egyedül) a tabánban, napsütés, borsodi. találka lilussal, haza, lakás vizit. itthon pusztultatik, globus konzerv, erik truffaz, 2 óra délutáni szieszta.
társacskám elbizonytalanodott a kiutazással kapcsolatban. én azóta kaptam lehetőséget itthon egy cégnél, holnap megyek tesztírásra egy másikhoz. de elhatározásom szilárd (aigner) és még ha fel is vesznek, akkor is lelépek.

1 megjegyzés:

Szuper65 írta...

komment for myself