hétfő, december 17, 2012

everybody must get stove

a kályha a legjobb... meleget ad... balról. el sem mozdulok egész kurva nap mellőle. csak néha. egy kicsit.

amikor ide oda. de gyorsan vissza...

dec 10. semmi hír a munkáról. felvettek már egy hónapja, de az almighty által szájba szerelmeskedett minisztériumnak hatalmas fejtörést okoz, hogy kinyomtasson egy papírt miszerint nem jelentek tenor veszélyt és nem keresnek égen földön bűnüldöző szervek.
remélem at least...

dec 17. semmi hír a munkáról. felvettek már másfél hónapja, de az ...

nada, nyente, rien, lófasz

és ami a legrosszabb, hogy visszamondtam a karácsonyi dizni szerződést. nagyon magam alatt vagyok. elment a kedvem mindentől. itthon maradástól, újrakezdéstől, mosolygástól, pozitív gondolkodástól.

azt hiszem még nem írtam, de majdnem egy hónapja, hogy eljárok egy pszichiáterhez. gondoltam jót tenne nekem, ha megbeszélném egy szakemberrel a bennem kavargó kérdéseket. hogy segít e azt nem tudom... jól kiakadok minden alkalommal amikor ellátogatok hozzá ez biztos. hogy épülök e belőle majd kiderül. felírt dilibogyót, de nem szedem. nem kell. megoldom.

itthon tengődöm, átrendeztem a lakást, így a radiátor mellett kuporgok, olvasok, filmezek, sokat alszom, hogy ne is gondolkozzak, csak teljenek el az órák és köszöntsön be végre vmi más ehelyett a tétlenség helyett.

az itthonlét rám tapad mint egy hártya és ég alatta a bőröm és lelkem egyszerre. szomorú és tanácstalan vagyok.

még ha el is kezdek dolgozni fél év lesz mire rendezve a tartozásaim elérem a mágikus 0-t.

mindannyian tudjuk mi fog következni. az első adandó alkalommal el fogok menni innen. menekülni ha úgy tetszik. rég nem érdekel már mások véleménye.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

sajnos ez van. én mondtam, hogy ne diznizz le, de eső után köpönyeg. sajnálom.
Bori

Névtelen írta...

mi ez az új arculat? wtf?-
Bori