szerda, október 17, 2012

electro

akkor pár szó

2 hete hogy itthon vagyok és újra a lakásomban térek nyugovóra egyedül, hála istennek, olasz kiskölök nélkül.

sikerült egy torokgyulladást is hazahoznom franciaországból, azt kezelem cataflammal. nem azért mert szeretem az ízét, hanem ezt írta fel a doki. akit felkerestem még a múlt héten. közölte, hogy csak felebaráti szeretetből orvosol, mivel nincs tb fizetve. remek...

milyen itthon?

találkozgatok barátokkal, ismerősökkel, eljárok bulizgatni. voltam bonusz parádén és meghallgattam GusGus-t, ami még akkor is hatalmas élmény volt, hogy a fél bandát otthon hagyták.

megbeszéltem Lindussal hogy kimegyek hozzá londonba és egy hétig ott fogunk őrültködni. kiváncsi vagyok milyen projectekkel foglalkozik és megnézzük magunknak london underground életét.

voltam ma ági anyunál. bekajáltam és aludtam egy hatalmasat. ami miatt persze most itt kukorékolok és nem tudom mihez is kezdjek.

azért nem írok mert nem tudok semmit arról mi fog történni, meddig maradok, tudom h mindig ez van és ideje lenne már tudni. de nem megy.

majd írok ha ... ha írok :P

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

na végre :D
jó murizást Londonban!
én ma DCD koncin voltam, egy haláleset miatt ajándék jegyekhez jutottam egy lánytól, akit kb 5 perce ismertem :O
elvittem bátyámat szórakozni
körülöttünk mindenki külföldi :O
hát a magyarok valahogy nem tudják kicsengetni a koncertek árát, ez van
-oldalt ültün, és 12.500 Ft lett volna a jegy, hoppácska :O
remélem meggyógyultál
hogyhogy nincs TBd, a mikiegér fizette, nem?
puszi
Bori

Szuper65 írta...

fizette. kint. fr tb kártyám van is. de itthon voltam vagyok náthás

Névtelen írta...

Jobbulást!
B