vasárnap, október 28, 2012

Luxus 7

Nah akkor irok par sort ha mar egesz nap csak kutyuzunk
Ik-val. Nem a lakokocsival...

Kijottem lnd-ba lnd-hez par napja. Hoztam turo rudit es palinkat mint minden rendes magyar ember aki kulfoldre latogat. Mivel a szilva felet benyomtuk elso nap igy azota probalunk jozanodni. Mert kozben toltjuk ra a kortet.

Voltam tate-ben ahol muveszet bujt meg a betonfalak kozott. Engem nem nyugozott le. Felet sem ertettem a performance-oknak.

Elmentunk camden streetre pubozni. A kidobo nem akart beengedni a bball sapkam miatt mivel az 50es evekben azt hatraforditva hordtak amire en nem voltam hajlando. Egyebkent is kihallott mar olyat h a bouncer megmondja hogy kivul hordom e az alsogatyam.

Lattunk herbaliser koncertet szinhazban. Csendes ulos.

Rengeteg kakaot iszom. Messze elkerulok minden big bent es kevesebb sikerrel oxford streetet. De az abercrombie-ba bementem csak h taranak eldicsekedhessek.

Mi lesz otthon? A szokasos.

Nincsenek megjegyzések: