szerda, október 31, 2012

On the road again

Easybuson ulok es hallgatom a sofor 80as evek cd-jet es a mogottem ulo magyarok duruzsolasat. Tobb magyarral talalkoztam itt mint otthon. Es a megismert emberek mind munkat kerestek.

Hogy mennyire europaban vagyoj az is jol mutatja h van net a buszon. Amiert rendkivul halas vagyok.

Eltelt ez az egy het. Igazi nyaralas volt es jol szorakoztam.  Elveztem az adott pillanatot es gyonyorkodtem a jelenben.

Es nem dohanyoztam. :-) ezt meg kellene oriznem mivel a torkom meg mindig eskudt ellensegem es nem javul cseppet sem. A korzeti orvos par hete lepattintott egy doboz cataflammal es egy rovid megjegyzessel miszerint nem vagyok jogosult ingyenes orvosi ellatasra.

Fel sem keresem most megoldom hazipatikabol es sok fokhagymaval.

Idokozben beertem a repterre. A secu checknel egy fiatal feka lanyka megkert hogy tegyem a parfumomet egy muanyag zacsiba. Mondtam h nah olyanom nincs mire felajanlotta hogy vehetek egyet 1 fonttert. Nincs semmi coinom se billem kartyaval nem lehet fizetni. O kototte az ebet a karohoz. Igy meg ugy nem fognak atengedni. Mondtam neki h nah azt majd meglatjuk mire tonust valtott es visszakerdezett hogy mit mondtam ismeteljem meg. Mellettunk hatalmas tabla hirdeti h a repter nagyon komolyan vesz minden verbalis vagy fizikai inzultust ugyhogy ujrafogalmaztam a mondanivalomat, sot a vegen meg o adott egy ingyen zacsit. Jo ez nem volt vmi izgalmas story de igy tobbnek tunik a post.

Vettem ket szendvicset. Undorito volt mind a ketto.

Elottem a csokolades holgy elpakolja a portekajat. O maga is ugy nez ki mint egy husveti csokinyul.  Csak szomorubb.

Kelet europaiak ulne a mellettem levo szekekben. Erthetetlen nyelven brekegnek es a fiukon makkos cipo van. A lanynak kerek holdvilag arca es kozepen kettevalasztot hosszu barna haja. Szemei olyan kozel ulnek egymashoz hogy majdnem helyet csereltek.

20 perc mulva kinyilik a kapu es elkezdik beterelni a nepet a repulobe.

Varom mar hogy otthon legyek. Szeretem a lakasom meg annak ellenere is hogy sosem laktam be igazan.

Az egben jarok. Ulok. Szallok. Lassan le. A cabin crew ebresztgeti az utasokat es illedelmesen keri oket h hajtsak fel az ulest. Amit nem banok mert az elottem ulo masfel mazsas rofike alatt szinte az olembe szakadt a fotel. Persze amikor szorult helyzetembol en is hatradolessel igyekeztem szabadulni akkor a mogottem ulo tajparaszt szofisztikaltan belerugott az ulesembe haromszor. Vettem az uzenetet.

Landolunk. Senki sem szol ram h ne nyomkodjam a kut

Nincsenek megjegyzések: