péntek, február 04, 2011

i got the fever

lázas vagyok, ez hivatalos. vettem hőmérőt. beraktam a hón aljába és kiírta, h uram maga melegebb mint elton john.

reggel beültem a járgányba és elmentem a tescoba. feladtam egy dvd-t justine-nek, akit még disneylandben kedveltem meg. csodás egy lányka. most majd hallgathat sok sok swinget, jazzt, amiket kiválogattam neki.

bementem az interjúra. fura módon arról kellett meggyőznöm mr kockát, hogy attól mert hobbijaim között szerepel hogy szépirodalom, attól még konyíthatok a számítástechnikához.

remélem nem túl rossz ajánlást ír rólam. szeretném az állást.

hazafelé betértem a patikába. most pedig ráz a hideg, nézek vmi filmet és a többit még nem tudom.

mindenféle turmixokat gyártok a lipiéktől kapott botmixerrel. félős h ennek is le fogom égetni a motorját. 3 grapefruit rostosan mézzel az új favorit. szinte harapni lehet, de gondolom annyi vitamin van benne h sose halok meg. nemsokára kiderül.

Nincsenek megjegyzések: