hétfő, július 27, 2009

tango down

péntek este vendégeket vártam. márpedig te vársz reám és én megjövöööök...

mester és tamás jöttek át, lan-ba kötöttük a gépeket, befaltunk 8 méter virslit és nekiálltunk raven shield-ezni. röpke 4 órányi próbálkozás után sikerült 1 pályát maradéktalanul teljesítenünk. eleinte veterán fokozaton próbálkoztunk, majd miután a kudarc és reménytelenség szele arculbaszott csökkentettük az ellenállást kezdőre. komolyan elgondolkoztunk azon is h az ellenségnek csak botokat adunk.

ezt hajnali ötig, majd 11ig dodo és még egy másfél óra játék. én délután visszafeküdtem aludni, mert este újfent szabadtéri partyra készültem. ezúttal olyanra, amit meg is tartottak. de minek.

kiságinál before-oztunk, zenéket hallgattunk és kezdtünk rendesen elázni. majd autóval felmentünk a normafához. szokás szerint nem találtuk meg a bulit, keresgéltünk, embereket kérdezgettünk. fél óra múlva meglett. öcskös és haverja már be sem jöttek, az emberek meg inkább kifelé szédelegtek, mint befelé irányultak volna. de mi tündivel és kiságival nekivágtunk.

első helyszín a goa. elég sok ember ugrál. há nem az én világom, usgyi tovább. dnb. nah, alakul, csak halk. hip-hop. pár ember lézeng a susnyiban. minimal. itt egész jó muzsika mélyek nélkül. nah akkor igyunk egy sört. a sör drága de legalább meleg. és hazamentem.

nem a kakán keresem a csomót, ilyen volt.

vasárnap rosszul voltam. meg kisági átjött zöldbabot főzelékni. megnéztük még a harlemi éjszakákat is. ő hazament, én vasember. bassza meg a ló asszem kicsit magányos is lettem.

Nincsenek megjegyzések: