hétfő, július 13, 2009

comrades

pénteken miután boldogan magam mögött hagytam a gyárat, hazabicikliztem. nem emlékszem a részletekre, de tuti h jóbarátokat néztem és h nagyon álmos voltam.

szombaton magamhoz és szombathoz képest korán ébredtem, mert budán a biopiac seggében a játszótérre voltam hivatalos. találkoztam borikával, beültünk volna a mcdo-ba, de az fél tízig csak undiburgert szolgál fel. úgyhogy zöld fűben sok beszéd, majd 2 sajtburger meg almástáska.
nah, így junkfooddal töltve mindjárt kellemesebb szídni a kapitalizmust.

összegyjött vagy 20 ember, ahogy láttam nem egy összeszokott társaság, inkább műkedvelő komcsik.
beszéltünk a http://reclaimthefields.org/ szervezkedéséről. franciaország déli részén csapnak a srácok egy 6 napos mulatságot, workshopot és get it together-t. ennek a mostani megbeszélésnek is ez volt az apropoja. miután bemutatkoztunk és pár szóban elmondtuk, h kik mik vagyunk, mint egy csoportterápián, kiderült, h sokan vagyunk, akik elidegenedtek ettől a rendszertől.
csodaszép rousseau-i gondolatok repkedtek a szombati napsütésben, megbeszéltük, hogy még találkozunk és nézünk képeket, videókat a longo mai-ról, mert elvtársaim a gyakorlat rögös útján még nem jártak.

miután feloszlottunk én hazametróztam és vártam, h vicky átjöjjön. iszogattunk, sziámit hallgattunk, röhögtünk azon h "mi lesz veled, ha bezár a tejbolt", ilyen bolondságok, majd kellően késő este bringával nekivágtunk a városnak. lementünk szilvu kabrióba. odajött pár wannabe comrade és később bíró v és kedves neje bíróné.

kabrió most nem volt nagy szám, inkább megnéztük a gödröt. még siralmasabb. akkor vissza a kabrióba. ott tali vámpírral. innentől ködös. tudom, h vmit bedumáltam a dj-nek, meg h basement jaxx- good love mérgezésem lett, aztán hazabicikliztünk és elájultam otthon.

vasárnap reggel utálatos voltam. összeálmodtam mindenfélét egy lányról, akinek letéptem a karját, mert nem védett meg egy icipici orrszarvút, majd kerestem kutattam multivitaminlé után. vámpírral bevásároltunk, tettem vettem takarítottam. vickyvel visszavittük az üres üvegeket, nagybevásároltunk a lidl-ben és nyomtam az age of empires-t.

ma meg ma van. eddig somebody kill me pls...

Nincsenek megjegyzések: