hétfő, március 09, 2009

queen of sheba

2009-03-06 1938 péntek @ home

 

megvettem a fitnesslabdát. még tegnapelőtt. ma hoztam csak haza. felfújni külön jó volt. felért egy edzéssel.

 

tegnap munka után nem mentem haza, inkább vicky felé vettem az irányt. beszélgettünk hármasban danival. ő lelépett, mi fröccsöztünk és zenékre bólogattunk éjfélig. ráflasheltünk tom waits-re és a doors-ra.

 

más.

 

ma este átjön hozzám mester és tamás barátja. beszélgetős estet rendezünk.

 

holnap egy házibuliba megyek vámpírral. ezek a tervek a 7végére. jó mókának ígérkezik.

 

jövő hétre bejelentkezett cukorka és gyerek. elmegyünk a tropicáriumba és lenézünk szilvuba is, gondolom.

 

és egy nagyon vicces 2 many djs mixet hallgatok. 60 percben 429 szám. beteg dolog...

 

 

2009-03-07 1741 szombat @ home

 

a tegnap este remekül sikerült. J reggel 7ig raven shield-eztünk. csak mint rég. közben rengeteget nevettünk.

 

2009-03-09 0930 hétfő @ webaruhaz

 

meló édes meló. pár keresetlen szó a 7végéről.

 

szombat 11 körül mester hazament családi életet élni. én magamra maradtam az empire: total war vadiúj részével. estig nyomogattam. majd vámpírral és ancsival házibuliba mentünk. ott iszogatás, beszélgetés, majd át corvin tetőre, elite force-t hallgatni.

nah akkor most jön az a rész amikor is a jókurvaanyjába küldöm el a corvin-tető-t, ami nyilván nem hatja meg. miért kell beengedni ennyi sültbolondot egy helyre? ott áll a sok mafla hegyomlásgroszberger az ajtóban. és csak özönlik a nép. én nem bánom, ha pont én vagyok az a marha aki előtt bebasszák az ajtót, hogy bocsi öreg de, majd ha vki kijön akkor mehetsz be. (mint pld az Audio-ban a Marine Parade-en, de hát az már csak ilyen kis szar hely) mert ugye amiért elmegy az ember a bálba, hogy hallgassa a zenét (ami megjegyzem sehogyse szólt) és vígan táncikáljon. nem pedig álljon mint a hering és taszigálja a népet, mert aznap este olyan tömegvonzásom volt, mint vmi haladó bolygónak. mindenki ott akart keresztülmenni ahol álltam. haza is puffogtam magam az éjszakai hetessel. dorkával. ő haza. atti haza. dodo.

 

felkeltem. építettem a birodalmam. kinéztem az ablakon. ragyogó napsütés. osztottam szoroztam és otthon maradtam. lipi átjött. átvitt magukhoz. ott emese és vicky vmi thai kaját főztek. megnéztük a pankrátort. hazajöttem. dodo.

 

és most itt...

Nincsenek megjegyzések: