kedd, március 17, 2009

life is a bitch...

2009-03-14 szombat 12:46 @ home

a hnp-mly mixet hallgatom.

itt a 7vég(r)e. mozgalmas volt megint. már tuti, hogy elköltözünk, ami nagy örömmel tölt el, mert már nagyon kivagyok attól, hogy nem férünk el és a dobozok tetején dolgozunk, étekzünk, élünk.
megnéztük szabival az új helyet, fejben elhelyeztük az állványokat, a titánokat, magunkat. kurva sok melóvan még a dologban, de izgatottan állok elébe. lesz sok design meló, amit szeretek csinálni.

találkoztam a héten blove-val. jó volt látni a kis fejét. kicsit elbeszélünk egymás mellett, amióta ez a jézus alapú örjöngés uralma alá kerítette, de mindenki keresi az útját, úgy tűnik ő ebben megtalálta. nincs más hátra, mint elfogadni.

tegnap munka után bementem a sugárba, mert már 2 hete kergetek egy dvd-t, de még mindig nem tudták beszerezni. viszont vettem egy cipőt. a bakancsot a sarokba is állítom ezzel a lendülettel.

este átmentem vickyhez, megnéztünk 2 filmet és aludtam egy jó nagyot. most, hogy itthon vagyok bevágom magam a niagara alá és kolbászolok egyet a vligetben zolival találkozva. ha jól számolom 4 éve nem találkoztunk. kibaszott közhely, de repül az idő.

2009-03-17-kedd-0913-webaruhaz

csudaszép vasárnapom volt. jól esett a beszélgetés, vámpírkával is sétálgattunk, kettő körül nekiálltam átrendezni a lakást, kihajítottam 3 zsák cd-t és dvd-t. átrendeztem a fiókokat. most már esélyem sincs h megtaláljak bármit is. szerencsére fontos dolgok nincsenek is bennük.

már amikor kezdtem feladni megjött a felmentő sereg vicky személyében. hatalmas rutinra tett szert szoba átalakításban. gyakorlatilag minden héten átforgatja azt a 5 bútort amit otthon talál. átverekedte magát a konyhában felgyűlt szemeten és fél ikeán. addig tili-toliztunk, hogy jó lett.

este befutott vámpír sörökkel. megnéztük a bor, mámor, provence-t. köszi jucusnak érte. átszellemültünk. kettesben vickyvel még benéztünk egy jackie chan-t is. majd dodo.

tegnap meló. most végre izgalmak érnek, mert grafikai cuccokat kell terveznem.

motoszkál vmi a fejemben, csak nem tudom hogyan álljak elibé. bele kellene mondani a szeme közé. de pont ennél a résznél van a gond.

Nincsenek megjegyzések: