péntek, március 27, 2009

merde

mesélek Istenről és az ő botjáról. mert a drága szakállas öreg úrnak nem csak a szíve ver. veri őmaga is. nem sajátját, mint útját kereső kamasz, hanem más faszával a csalánt.

najó túloztam. mindenki maga szerencséjének a kovácsa. én meg hajlamos vagyok a saját útjaimat keresztezni.

mielőtt a szóvirágoktól szénanáthát kapnánk, jöjjenek a tények.

átlagos 3 emeletes téglaház, benne az 1 méter x 1 méteres kis helység. a trónterem, benne a vízhajtású ülőalkalmatossággal. ring a bell? nem túl romantikus idáig? különböző módszerek léteznek, hogy hangulatossá tegyük ezt a kis szobácskát. a 80as években népszerűségnek örvendett a falak és ajtó lezserül öltözött nőcikkel való kidekorálása. majdan teltek az évek és lekerültek a luvnyák és teret hódított a kacsa. fele sem annyira dekoratív, de sikerrel vette fel a harcot a szagokkal. majd a padkára illeszthető műanyag darab, benne kék rudacskával.
beszereztem egyet, felinstalláltam és hűen szolgált tegnapig. ám nekem sikerült egy kalandor illatosítót beszereznem, hónapokig hitegetett, hogy velem marad. mígnem egyszer csak alábukott és önálló életre kelt. bűne megbocsájtható, hiánya pótolható lenne, ha az a szemét nem akadt volna el valahol a csőrengetegben. meggátolva a víz lefolyását, nem is beszélve egyéb dolgokról. és ilyenkor mit tehet a gazdája? nagyot nyeltem. frissen beszerzett pálinkás üvegem megdöntöttem. akkor legyen... felvettem a kesztyűt és megpróbáltam a lényegre tapintani. sehol semmi. csak egy kanyar. számomra elérhetetlen mélységekben matattam. kell egy eszköz. nem azért másztam le a fáról, hogy a kezem koptassam. drótom egy szál sem. mit lehet még letuszakolni ennek a feneketlen bendőjű klotyónak a torkán? legyen hosszú. legyen hajlékony és ami legfontosabb legyen a lakásban. so far nothing. merde. még egy pálinka. cigivel on the side. kell egy kis hip-hop is. úgyis arról énekelnek mekkora szar az élet. had érezzem át rendesen. megakadtam és szarban vagyok, mint az az átkozott illatosító. toporzékolok. az ima sem segít.

átjött vámpír. használható ötlete nem sok, de lelki támaszt nyújt. nem most. talán majd ha abbahagyja a röhögést.

3/4 10. beszéltem szabival. nagyon megértő volt. holnap pontot teszünk az ügyre. maxi irgumburgum.

más.

ha már így irogatok essen pár szó a magánéletemről is. szép nagy vonalakban. ez a hét eddig remekül telik. ismerkedem, dolgozgatok és holnap jóbarátokkal karöltve ursula1000-en fogok ugrabugrálni. kristi hazajön londonországból, gyerek is tiszteletét teszi, lipiék is lázban égnek, kiságit egy röpke telefonnal sikerült buliba csábítani és extralegjobb, hogy lehet h öcskös is velünk tart.

szombaton fókashow-ra vagyok hivatalos papagájjal fűszerezve, vasárnap pedig tunyulás, heverészéssel ameddig a szem ellát.

Nincsenek megjegyzések: