hétfő, március 05, 2007

friends will be friends

emléxem megfogadtam h idén visszairatkozom a konditerembe és leszámolok a pocakommal.
aztán januárban végig azon sírtam h tuti h tüdőgyulladásom van, tehát nem mehetek gyúrni sem, hiszen óvnom kell kis testem. aztán a tüdőgyuszit beváltottam egy kis refluxra, amivel már sikeresen élek együtt pár hónapja. edzés még mindig nuku. és 2 sör megint itt van elöttem.

mindegy bassza meg, majd a kommunában lefogyok.

hétvégéről...

pénteken tali ariellel, rettentő romantikus volt. a burger kingben vesztem el szép nagy szemei tükrében vagy 3 órán keresztül. ezen este lementem vmi étterembe talizni jóbarátaimmal. botrányos volt, sejtettem h az lesz, de még a saját félelmeimen is túltettek a srácok.

zsúfolt étterem, fa boxokkal, szerencsére a terem végében ültünk 2 boxban elkülönülve, mellettünk csak a konyha meg a retyó, elsőre nem könnyű eldönteni h melyik melyik. mögöttünk 6 fős társaság fogyasztja a vacsoráját.

és akkor drága jó barátaim elkezdenek storyzni. "és az mien volt amikor hegyalja fesztiválon összefostad magad? ja, vagy amikor széthánytuk azt a szart. meg amikor beleélveztél a gatyádba a buszon..." nemértem h a mögöttünk ülök h nem álltak fel és öntötték a fejünkre a kárpáti borzaskát. miután bezárt a hely rage against the machine-t üvöltözve elhagytuk a jászait és a süss fel nap felé vettük az irányt. ott vmi buzi britpop koncert. lófaszt. vlagyikot elhagytuk.

lementünk WB-be. ott ittunk, mulattunk, nuttin spec. hazafelé rossz buszra szálltam és vmik hídon jöttem erre rá. rossz érzés volt.

szombaton rosszul voltam, vasárnap is.

ma meló, szami mégsem dolgozik nálunk. de tündi pasija még esélyes.

most vickynél vok.

sörözünk mint már írtam, megnézzük a hazafit, alszom a földön.

ja. tegnap taliztam fecóval. beszélgettünk a vagonban. általában ő meg szokott nyugtatni, de most ez nem nagyon jött össze. nem mintha ideges lennék. mégiscsak gyökeresen meg fog változni az életem.

ja és adott egy k jó csengőhangot. kékfog rlz :)
és most my hero...


Nincsenek megjegyzések: