szerda, március 07, 2007

prep area

pár dolog amit ki kell vinnem majd magammal

- ruhák, ezen nincs mit magyarázni, annyira mégsem vok hippi h egy szál seggben futkorásszam be provance-t.
ezen belül is szükségem lehet még egy cipőre. mert bár most is van egy, de nem tuti h kitart. ciprusra menetel elött vettem egy fehér cons-t, asszem most is az lesz.
beszéltem Borikával, szte cons helyett jobb lenne vmi bakancs, she knows
nna, egy cons 12-13 eft körül van. az sok. inkább majd veszek kint vmit, ha már látom h mien jellegű trágyában kell majd trappolnom.
van még egy tuti papucsom is, amivel kitűnően lehet tengerpartra mászkálni, de az a bárgyú exgörényem eldugta az egyik felét. úgyhogy vagy feltúrom érte a lakás mind a 34 nm-ét v féllábon ugrálok a beach-en v levágom a jobb lábam fejét. fürdőgatyát el ne felejtsem

- könyvek, pretty clear kategória ez is, unaloműzéshez, ördögűzéshez, éhség elűzéséhez (receptkönyv), francia szótár, legfontosabb!!!!!!!!!!!!!!!

- laptop, mi sem természetesebb, inc. dvd-k

- 2 lemezjátszó, keverő, füles + lemezek, mi sem természetesebb again
elvileg ezek a kommunisták szeretnek csapatot építeni, ehhez meg remek móka a zene, szóval én leszek a longo mai majd később kuba hivatalos dj-jeah, a jó számokat mindig csak a bal deckre rakom majd fel.

- kis erősítő + 2 hangfal, előzőek miatt

- gerber kés, nna ezen filozom nagyon. egyszer öcsköstől kaptam egy ilyet és nagyon a szívemhez nőtt, majd elhagytam. ott meg lehet h jól jönne ha van nálam egy kiskés.
késeket is láttam 10 eft körül. kicsit elbizonytalanodtam...

- napszemüveg, na ez egy másik fájó pont, cipruson megvettem, brightonban otthagytam, nórika utánamhozta és Szigeten elvesztettem. musthave kategória

- Hungaricum, ezen értem a sok sok parasztkolbászt, vilmoskörte pálinkát, akarok még vinni vetőmagot (nem ér röhögni), vegetát, magyar bort

még bővítem a listát...

Nincsenek megjegyzések: