csütörtök, szeptember 28, 2006

scale

tom h sokak szerint meghulyultem, de kitalaltam h tegnaptol fogyokurat tartok.
nincs reggeli. ebedre egy leves. ennyi. soroket is hanyagolni fogom. (jujjj az faj a legjobban)
raalltam az otthoni tesco gazdasagos merlegemre, ami foldmeresre is alkalmas sztem, mert attol fuggoen h a szoba meik pontjan allok ra, mas es mast mer, na szoval elvileg a tv allvany mellet a szobaban az ablak elott 73 kilo vagyok. az meg sok.
ugyhogy tunyasagnak vege, meloba 6os fokozatban biciklizek, nem 3asban, felulesek es fekvotamaszok korszaka jon.
mivel ez mar 3 napja tart nalam, tegnap este kiutkoztek elso jelei is.
nagy maganyomban olvasni kezdtem, a patkanykiralyt. egyik kedvenc konyvem, a shogun irojanak tollabol. a tortenet egy japan hadifogoly taborban jatszodik, a foglyok eletet igyekszik bemutatni. na marmost amikor azok a szerencsetlenek egy nap kapnak egy tal rizst, tele zsizsikkel, meg vmi capalevest en mar nyalaztam ossze a konyvet es kifejezetten irigyelltem oket.
aztan rajottem h van itthon tojas (az jo beri beri ellen is, a konyvbol tom), de megint nincs kenyer. ugyhogy nincs vacsi se.
most 11 ora van. 12-kor elmegyek a levesemert.

7vegere meg nincs semmi progi. jo lenne a szabadban tolteni. meg is kerdem a sracokat soskutra mennek-e? ott lenne a legjobb lenni. lehet megkerdem ariel-t h eljonne-e?!

Nincsenek megjegyzések: