hétfő, szeptember 04, 2006

noise64 - bommbomm

post cimet katatol kapott egesz napot feldobo mjuziknak szanom. ilyet se hallottam meg, breakbe oltott gugyoges. vicces
nem tom mirol irtam utoljara, de gondolom semmi kulonos, mivel eletem eleg sekely mederben folyik. nem mintha elegedetlen lennek vagy barmi baj fenyegetne.
sziget utan teljesen behuztam a kezifeket. le is betegedtem, ez is segitett a seggemen maradni.
most meg mennek minden iranyba, talalkoznek mindenkivel.
el is kezdtem ma, delutan felmentem fecohoz, setaltunk, beszelgettunk zuglo cityben kovalyogva.
a 7vegem is harmoniaban telt. arwyn igyekezett ezt megrontani amikor elcipelt magaval az ikeaba. az utalatos volt. magahoz vette damien-t, szoval gorenyem sincs mar.
nem mintha hianyozna. kobol van az en szivem. meg vasbetonbol. meg barcsak fabol lenne es felgyujthatnam... i wish i have a button i could press...(nem vagyok depi, ez egy david holmes szam...)
naszoval most uldegeles van itthon, rend is csak tegnapig volt, ma mar felhocsket csinaltam a szonyegen es abban hemperegtem meg du. egyedul nem vicces.
a mosott es szarado ruhak birtokba vettek a szobam deli reszet.
friends-t fogok nezni, asszem az a legbolcsebb amit tehetek.

Nincsenek megjegyzések: