vasárnap, július 17, 2005

like a virgin...

mitortent....
a munkahelyen a helyzett valtozott. kileptem. meg kijebb. es elhelyezkedtem a Bird Parkban, ami egy allatkertnek felel meg csak a madarakra koncentral. holnap fogok kezdeni. tobb penz, jobb melo.
remult angolokat kell fotoznom, mikozben rajuk rakjuk blondie-t az 5 meteres, 40 kilos albino pytont. meg en is be vagyok szarva tole.
pedig friendly, csak 2 csirket eszik meg egy honap alatt. annal meg en is tobbet.
ma kell majd kikoltoznom az eddigi apartmanombol, mert a Bird Park 9 km-re van es nem tudnek bejarni melozni.
el is mentem greggel a kozelben szallast keresni, de semmi nincs a kozelben. komolyan. sziklak, nehany haz, most epitik oket, egy ranch loval, semmi tobb, meg supermarket sem. el is keseredtunk, hogy hol fogok lakni, ugyhuogy betertunk ez elso ut melletti tavernbe. ahol kertunk 2 sort, meg megkerdeztem a tulajt h mit javasol. azt mondta h a legjobb amit tehetek ha bekoltozok a kocsma felett levo kiado szobak egyikebe. na erre inni kell. szoval matol egy kocsma folott fogok lakni. aki irigyel kezeket fel. aki ki akar jonni ciprusra annak tudok szallast adni. :) gondolok itt jobarataimra es nimfoman topmodell 22 eves lanykakra with lot of exp.

mert hogy draga kis rumierol kiderult h neki nincs ebben a temaban sok, ugyanis meg erintetlen a kicsim. 18 eves koromban volt dolgom utoljara szuz lannyal, de az borzalmas volt. mindegy... most elkoltozom ugyis. en mostanaban ilyen koltozkodos tipus lettem.

mivancsi vagyok h milyen lesz az uj melo, h bekattanok e egyedul, h alkholista leszek e a kocsmaban lakas miatt

ha vki ki akar jonni szoljon. itt melot talalni nagyon egyszeru, nekem egy napa alatt sikerult. 44 fok van, a tenger meleg, minden mas eleg szar. de az erdekes tapasztalat.
pisz

1 megjegyzés:

Szuper65 írta...

okes bro, varlak szertettel, sorrel, tengerrel, tinipuncikkal. en most elvagyok itt csak par napra megyek haza sztem...