péntek, július 22, 2005

212

hola

uj munkahely remek. elvezem minden percet, baratkozom a madarakkal, a boaval, uj kollegakkal. 9-18-ig melozom. madarcsicserges vesz korul, nincsenek tanyerok, pincerek, ilyenek.
alkoholista nem leszek az tuti, mert nem iszom egyedul. mas meg a kornyeken sincs. magamnak fozok, 10 orakat alszom.
ma van dayoff-om. tegnap melo utan visszamentem kastanbenara, rumie-val voltam. ma bejottem pafosba katie-vel. vettem az itteni benetton shopba ajandekot kisaginak. mar varom h odaadjam neki. :)

most mondta vampirka h este dj vadim van a mokkaban????? elbaszta ez egesz napomat ezzel a hirrel.

aaaa tok kivagyok...

dj vadim

en meg ott fogok uldogelni egyedul a semmi kozepen. mindjart verekedest fogok kezdemenyezni es alulmaradok...

dj vadim

rohadekok

rohadt falu ez a ciprus.

nem is irok tobbet
remelem ocsem mar odaadta a kepeket lipinek.

basszatok meg mind, csa gyikok en leleptem

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Vlagya megint cuki volt :D

Szuper65 írta...

azt az orosz osszes felmenodet egesz a carig te kocsog :)