vasárnap, január 10, 2016

war for territory

jan 10 a lakásomban. egyedül illetve a madárkákkal, de ők bent alszanak a másik szobában



ez a nagyszoba most. miért hír? mert visszafoglaltam. nincs matrac a kanapén, ágynemű, rendetlenség.
persze ehhez az is kellett, hogy a kisszobában rend legyen és a kismadarak a ketrecben jól érezzék magukat.
kicsit elszabadultak a dolgok és a madarak fészket raktak a PS4 dobozomban. a szekrény alatt.

vettem nekik egy odút, kitakarítottam, és most együtt alszunk a kisszobában. ill kipróbáljuk működik e.

kurva jó volt hazajönni és találkozni tomival. szombaton átjöttek öcskösék is. kaptam tortát, 5.1 hangfalakat. elég boldog vagyok :) jah és töltött kápit is.


holnap bemegyek dolgozni. 1 hónapja nem jártam bent. biztos fura lesz. és szerencsére lassan lejár a próbaidőm. 

Nincsenek megjegyzések: