csütörtök, március 31, 2016

shifting priorities

kedves naplóm

ha jól látom idén nem is igazán írtam még semmit. gyorsan összeszedem a gondolataim és visszatekintek 2016-ra.

voltam svájcban 10 napot. genfben egész pontosan. nem mondanám, hogy különösebbem élveztem. sajnos egész végig esett az eső ami megtorpedózta azt hogy körbefotóztam a várost.

ami említésre méltó az az hogy majd egy hónapja küzdök egy rohadt fejfájással, aminek az okára nem tudok rájönni. pedig rám nem jellemező módon még orvosokat is látogattam.

remélem nincs semmi komoly, mert utálnék kinyiffanni.

munkám megvan. nyáron utazom 1 hónapra belgiumba és 1 hónapra vissza fr-be. majd krs esküvőjére rigába onnan meg öcskösökhöz londonba.

1 megjegyzés:

Ditte írta...

Ha Londonban jársz, szólj. egy sörre összefuthatunk :)