szombat, január 02, 2016

sum

Párizs, 09:55, Mathilde lakásában

év végi összesítőm év elejére került át. most pont van időm. mindenki alszik még körülöttem. olasz és fr dizni munkások.

vajon mit csináltam tavaly év elején? nem emlékszem. gondolom bejártam a unisysbe és tettem a dolgom. akkor még nem is volt olyan nagyon rossz. rá pár hónappal lett tele a @om és hagytam is ott a céget. szerencsére egy hét alatt találtam másik munkahelyet, ami fényévekkel jobb.

ez egy kurva rövid értékelő, mert sok említésre méltó dolog nem történt. nyáron megsérült a térdszalagom és egy hétre begipszeltek. azt utáltam.

a fotózás teljesen elhatalmasodott rajtam és ezt még a képek minősége nem teljesen igazolja, de rajta vagyok az úton.

a társasozás is megmaradt mint hobbi és bővült is a készlet pár játékkal.

voltam nyaralni pár napot visegrádon lillával. rájöttem, hogy kár belém a wellness szálló, mivel max 33 percet bírok ki bármilyen uszodában.

év végén pedig kiküldött az új munkahelyem franciaországba egy local it-t helyettesíteni. ennek köszönhetően vagyok most itt, disney mellett, régi jóbarátokkal.


Nincsenek megjegyzések: