szombat, december 19, 2015

hajnal hasad



kb ennyire szürrelális itt lenni, mint a fenti kép. jó, már ideje lenne elhinnem magamról, azt hogy tudok franciául. Crévin nem valami izgi. sétáltam hajnalban egy jó nagyot, készítettem pát képet. a napfelkelte igazán szép. csak nem nagyon találtam olyan helyet ahonnan meg tudnám örökíteni. 




van a környéken pár tó. max ez lehet érdekes. kérdeztem a recepciós csajt hogy mit lehet még itt fotózni, mi érdekes van erre arra? de autó nélkül esélyem sincs. 

megnéztem ma egy fél évad Married with children-t és szakadtam a röhögéstől. majd aludtam. most vámpírkával beszélgetek.

kicist izgulok a munka miatt. remélem nem lesz gebasz a gyárban, mert nem mennek velem sokra ha beüt a szar.

nah még egy pohárka porto jól fog esni. mivel vettem egy 10 éves csodát :)

Nincsenek megjegyzések: