csütörtök, április 11, 2013

to the unkown little girl

tavaly történt, még  a szerződésem elején, amikor az új szemüveg okozta migrénnel küzdöttem, hogy munka közben átrobogtak velem a dizni hotelbe, mert egy magyar kislány elmerült a medencében és nekem kellett fordítanom. a mókukka sokkos állapotban feküdt orvosok gyűrűjében és hol sírt, hol csak zihált, de gondoltam a legrosszabbon már túl van és ennyi doki majd vigyáz rá. el is szirénáztak vele a kórházba.

eddig követtem a történetet...

tegnap új lakótársat kaptam. egy francia kölköt. mindegy. legalább nem spanyol. kiráz a hideg amint meghallok valakit mordorul beszélni.

az új srác úszómester és ennek apropóján elmeséltem neki tavalyi kalandom.

ő pedig elmesélte a történet végét... :(

a mókukka a kórházban egyszer még magához tért, majd örökre elaludt.

felkavart a hír. szomorú vagyok.

nyugodj békében ismeretlen virágszál.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

óóóóó
ezt nem gondoltam volna, még emlékeztem a sztorin elejére
sajnálom
Bori