kedd, április 23, 2013

re-install

üdv bolygólakók

itt ülök a nappaliban, a hangszórókból kivételesen reggae szól, de ganja szag helyett erős hagyma illat tölti be a szobát. készül az ebéd. nekem semmi közöm hozzá, én tegnap főztem, de befaltuk egyből alexxel. ő az észt lakótárs.

mi az apropója annak hogy ma tollat ragadtam? nincs neki, hacsak az nem hogy ne az utolsó két szomorú történet legyen az utolsó történet a naplómban.

szóval kedves naplóm, 

ma is felébredtem már reggel nyolckor. nem tudok tovább aludni. még ha későn is fekszem le. de nem baj. jobban szeretem így mintha délig aludnék.

hó vége van, ezt onnan tudom, mert a Nasa megkeresett, hogy gyakorló pályát alakítson ki a pénztárcámban tátongó légüres térben. 

az én hibám, remélem tanulok belőle. 

mára a terv annyi hogy elmászom a konditerembe, majd win-t installálok jófejségből. ez nem is rossz prg, a baj vele annyi, hogy ez a remek illat eltántorított. szóval megvárom amíg kész lesz, belakmározom és csak utána vágok neki a túrának. fordítva nem megy, mert alex nem viccel a kajával és bepuszilja mind :)

kaptam tortillat. eddig azt hittem hogy az valami tészta dolog, de ez inkább rakott krumpli rántottásanra hasonlított.

most azon filózom hogy Öcskös fog e még ma keresni és hogy van e kedvem gyúrni mennni. asszem nem nem...


1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hello Los Angeles! Én kerestelek, de nem nagy sikerrel. No de nem baj. Gyurjál vazze! Vízi disznó.