vasárnap, március 03, 2013

old school tunes

letöltöttem, akarom mondani hogy hogy nem elvtársak birtokomba került egy dupla big beat válogatás. tele olyan jó kis zenékkel amik megvannak lemezen is. ami eszembe juttatta, hogy nem is pörgettem őket már sok sok ideje. persze a lemezekhez kell egy biztos pont. ami most még nincs. mint a madárkák.

én vagyok a cukros bácsi. nem kergetek ballonkabátban kisgyerekeket. még. munkában gyártom a vattacukrot ész nélkül.

ilyen a munkám.

első felében a napnak vagy tálcákat törölgetek, vagy pizzákat pakolok.
majd jön 1,5 óra kaja. főleg olvasok, jelenleg arnold svájcinéger életéről szóló könyvet. kurva érdekes.
és lezárásként 3,5 óra kasszázás vagy mint ma vattát cukrozás.

a munkában mindenki kedves és mosolyog. egyáltalán nem olyanok mint pld a store-ban voltak tavaly. lazábbak. na jó de ez a park.

kaptam fizut. fél havit. többre számítottam. ahhoz elég, hogy éhen ne haljak. és hogy befizessem az orange-ot. meg a gym-et. már ha sikerül.

itt ahhoz hogy a konditermet igénybe vehessem el kellett mennem egy orvoshoz. aki írt egy cetlit hogy emelhetek. majd el kellett mennem egy papírért ami bizonyítja hogy tényleg a dizniben dolgozom. majd várnom kell egy hetet mert fel is hívják a teamleaderem hogy biztosan tényleg ott dolgozom e. és ha mindez megvan akkor befizethetem a pénzt és már csak 1 napot kell várnom a kártyámra. szóval ha ilyen ütemben haladnak a dolgok akkor 2019-re talán izmos leszek. :P

mi más van?

starcraft2

zergek

nyomom mint süket a csengőt. magamra is fogom tetováltatni a logojukat az hétszentség.

Nincsenek megjegyzések: