péntek, március 15, 2013

i am late

ezekben a percekben késem le a buszt... mindegy. szép idő van, majd sétálok. úgyis szeretek szép időben sétálni. a madarak csipognak. a hó olvad. az ég kék. a nők titkolóznak.

a mai nap kifizettem a tartozásom a orange felé. végre van egy olyan ország ahol nincs saram, igyekszem ezt kiterjeszteni magyarországra is, de az még időbe telik.

új hobbim a konditerembe járás nagyon feltölt. egy héten 4x lemegyek, viszem magammal a tabletet is hogy gyakorlatokat sugalljon és hogy rögzíteni tudjam az edzést és erről mindenféle diagramot és statisztikát mutat és pedig boldog vagyok hogy a jelek szerint 2037-re izmos leszek. minden nagyon jól halad a legutóbbi excell tábla alapján aminek fejlécébe azt is beleírták gyárilag hogy "a tükör hazudik". akkor jó, mert igaz ami igaz abban én sem láttam nagy változást...

hogy miért késem le a buszt?
mert rossz gombot nyomtam meg. nem az én hibám. rádugtam a telefonom a laptopra, hogy felmásoljam az összes b boys albumot, és a felugró ablakra miszerint szeretném e update-elni a telón a rendszert entert tapostam. aki már csinált ilyet az tudja, hogy ilyenkor egyetlen dolgot nem tehetsz meg. hogy azt mondod a felénél hogy "jóvan bazmeg megy a busz, majd befejezem holnap" és lehúzod a telót. mert akkor marad egy csinos fekete igen drága és halott műanyag darabod.

szerencsére b felvesz autóval, így mégsem kell sétálnom. és legalább találkozom vele, mert az utóbbi időben eltűnt mint az aranyóra.

a munka megvan. szinte élvezem is.

csajozni kell majd lassan. de a diagram szerint még nem vagyok rá kész. :P

Nincsenek megjegyzések: