kedd, május 08, 2012

buddy bye bye

ezuton szeretnék elköszönni egy ismeretlen ismerőstől, akit nem láttam sosem élőben, de hallgattam kamaszkorom óta. Rest In Peace MCA, szeretlek...

más...

több mint egy hete már hogy nem írtam. főleg munka miatt, meg egy adag lustaság is az okok között szerepel. nem sokminden történt. ami mindenképpen említésre méltó, hogy kezembe ragadtam az irányítást és bekötettem a netet. ez már nem állapot ami van. pláne úgy hogy pár napon belül elérhetővé válik a diablo3.

csajom nincs. nem is kell egyelőre. szociális életem sincs, de az is jó most úgy ahogy van. azaz ahogy nincs.

tehát a calendar így néz ki.
jövő hét dia3 megjelenés, köv hét net beköltözik, azutáni hét nyaralás provence-ban. tökéletes. mindeközben pedig munka... nah az monnyon le.

most átmegyek tarahoz és írunk francia motivacios levelet.

peace...

Nincsenek megjegyzések: