hétfő, április 30, 2012

breaking news

Ket napja megbeszeltuk szomszedkaval h doglott lonak turos a hata es semmi ertelme nyeregben maradni ha ugysem megyunk semerre. Erett mar egy jo ideje. Igy is felnottkorom leghosszabb kapcsolatakent vonul be a blogtudatba.

Most a vonaton ulok utban a szemuvegeshez.

Update. Megvan a szemuveg.
Szedito erzes rendesen latni. Sajnos szo szerint. Amiota rajtam van olyan mintha be lennek baszva. A mozgolepcson majdnem ki is dobtam a taccsot. Gondolom kell ido amig az agyam atall es elfogadja a csalast amit a lencsek produkalnak.

Elottem van meg a teljes nap. Az olaszom munkaban hala istennek. En kitakaritok keszitek egy hatalmas szendvicset es eltunodom az elet ertelmen.

Most a buszon ulok. Az egesz post utkozben szuletik. Nem csoda. A telefonon gyorsabb stabilabb a net mint a laptopon. S emiatt szegyellje ossze magat a szolgaltato.

Uresseget ereztem tegnap, amikor tudatosult h a kapcsolatban statusz visszavaltozott szinglire. A parnamat nem sirtam tele persze. De egy evig megiscsak resze volt az eletemnek ez a kislany. Maradunk baratok meg miegymas. Addig is ideje felkutatni a kovetkezo leendobeli exbaratnot. Vagy halotarsat. Ha mar lehet valasztani.

Naht mennyivel reszletgazdagabb a kep. Tokjo. Nah nem mintha eddig denevervak lettem volna. Csak messzire nem lattam jol, meg egyesek szerint az orromnal tovabb.

Tovabbi jo hir hogy egy havi szurke eg es esozes ellenere ma elobujt a napocska es gyonyoruen sut le ram es masokra.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Lehet, hogy túl erősre kalibrálták a lencséket? Hány dioptriás?
ja, és KÉPET!! :D
Tavasszal szakítani, amikor mindenki kézenfogva bolyong... :\
puszi
Bori