péntek, május 11, 2012

headache

Szerda munkanap. Az elso a heten. Mindig zaras. Bejottem mint rendesen, eltoltottem ket orat a kasszaban. Majd elkezdtem fenyes foltokat latni. Nah remek, ez meg mi. Elmentem kajalni, hatha az ehseg trefal meg, de nem mult el, hanem elkezdett a fejem rohadtul fajni. Kertem h engedjenek haza mert megszulok itt. Elkuldtek elsosegelyre. Azt tudni kell h itt tokmindegy mi bajod bekuldenek oda, ott pedig beledtomnek ket paracetamolt es visszakuldenek. Ha eltortod a kezed, ha faj a vesed, ha mikieger kiall a seggedbol akkor is ugyanaz a menet. Szoval lenyeltem es visszamentem hasogato fejjel.

Jottek ertem, kiszedtek a kasszabol. Helyzet van. Mennem kell a hotelba. Egy magyar kislqny belezuhant a medencebe esmajdnem megfulladt. Most elesztik ujra es en leszek a tolmacs. Isteni. Zokogo rokonok, fontoskodo alkalmazottak, apuka panikban, kislany falfeheren ontudatlanul. Ket oran at forditottam, hol mentosoknek hol rendoroknek, majd visszamentem a boltba. Kertem h ezek utan mar igazan engedjenek haza.

Tegnap is zartunk fejem nem fajt. Gondoltam beborulok az agyba egybol, de elhivtak a gyepre inni. Nah ha van ami jo az ittletben az a szocializalodas. Szoval hajnali negyig toltottuk magunkba az olcso whiskeyt. Ma mwgint faj a fejem. :P

Jah megprobaltam adot visszaigenyelni de magyaron kell. Orbantol nem kell nekem semmi. Sot ha lehet fr allampolgar leszek 5 even belul. Meglatjuk...

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Namivan? Diablo3? :D
Bori

Szuper65 írta...

Szia. Nincs dia 3 mivel nincs netem. Es gondoltam amig nem szerelik be addig post se lesz. De par info csak itt csak neked :P minden kerek, jovo heten megyek vissza a kommunaba sut a nap vegre es elkezdodott a party idoszak a boiserieben. Jah es jovoheten kedden telefonintrju... Nah az para... Peace

Névtelen írta...

:D
no para, erőss vagy, megcsinálod!
Bori