szerda, április 18, 2012

happy Hell

ma minden rendben. sőt. boldog is vagyok. ami rám is fér, hiszen pár hete depresszió kerülgetett. mivel langyika kiköltözött és vitte magával a tv-t, hifit, amit látott, így volt terem és lehetőségem arra hogy jól átrendezzem a szobát, konyhát, nappalit.

első körben egy egy játékállomást létesítettem a nappali egyik sarkában. hát kérem volt ott minden. csak net nem. egy darab sem. rájöttem, hogy hibás az alapkoncepció és ha a net nem megy mohamedhez akkor s65 megy a nethez és mindent átpakoltam a szobába. igaz így a pizsamaembernek kicsivel kevesebb lett a tere, de ennyit sztem örömmel áldoz annak az oltárán, hogy én vígan éljem az életem.

jött ám új gyerek a másik szobába. tinédzser fr kölök. artista. a tarzan showban csimpaszkodik. ilyen is kell. bevallása szerint nem meleg, és nagyon hiányzik neki a tv. tökmindegy.

most 1442 van én 1726os busszal megyek be árulni a bóvlit.

Nincsenek megjegyzések: