hétfő, január 23, 2012

changes come

http://www.youtube.com/watch?v=Dgvlipp54RU

hallgassátok ezt meg. tetszeni fog. nekem.

nézek egy filmet. idegen lények cowboyokat baszogatnak, miközben egy csodaszép lány, akinek egy fiatalabb verziójával együtt melóztam tavaly próbálja felcsípni a kemény tökös gengszter cowboyt.

damn, emlékszem a lány szemeire. nem volt köztünk semmi, mosolyogtunk csak egymásra.
fura ez a szemekkel. ki lehet vele készíteni egy pillanat alatt.

történnek a dolgok. lassan, gyorsan, össze vissza, szépen sorjában.

eladtam a kisautóm. ennyi. élt 1 évet. annak is felét más kezeiben.

lecseráltem a telefonom is. az almából elég egy életre, elbaszott egy cég az, baszik kompatibilsnek lenni a többi kütyümmel.
szóval most van egy féltéglám, amin windows fut. meg android. de az lassú.

holnap pedig ha isten is megsegít, és jó esélyem van, mert ma elküldte hozzám 2 követét, 2 moron, akarom mondani mormont. egyenesen az usa-ból jöttek és nyelvük helyén kalapáccsal törték a magyart, de cukik voltak, majdnem rávettek, hogy imádkozzak velük a fogarasi vezér sarkán. de nem jött a mennyei atyám az ajkamra.
szóval ez egy jel, ami azt jelenti, hogy az usa teli van lököttekkel és már annyi de annyi van h nem férnek és és elküldik őket ide. másrészt azt is jelenti, hogy holnap megveszik a lemjáimat.
bizony. eladom őket. ez van. minek nekem? sose vagyok itthon. bassza meg a ló.

pénz meg kell, hogy neki induljak egy újabb kalandnak. ennek a címe az lesz, hogy i want to break free...

kiábrándultam ebből az országból, a lehetőségeimből itt, az általános depresszióból. kihat rám is. nem is kicsit.

de a legjobb akkor is, hogy nemsokára beáll a változás. ami mindig jó. főleg az én nyughatatlan lelkemnek.

most nincs tervem. point blank. lesz ami lesz. tudom, hogy szükségem van pénzre, nyelvtudásra, és legfőképpen létbiztonságra. najó szomszédkára is kicsit.

majd még írok de ezek a farmer zabáló ufokák lekötnek...

Nincsenek megjegyzések: