szombat, január 14, 2012

faith+1

szombat este van. öcskös itt dodokázik, én jégereket töltök a vadiúj vöröscsillagos laposüvegemből és blogot írok miközben pisálnom kell.

idén már munkahelyem is volt. 2 teljes hétig. de erről én tehetek, mivel időközben ugye visszaszegődtem a mikiegérhez. akik btw még nem küldtek szerződést, szóval nagyon remélem, hogy nem lesz belőlem adminisztrációs hiba és egyúttal külföldönfutó.

szóval elbúcsúztam exmunkahelyemtől, koccintottam párat exfőnökömmel és most várom, hogy elteljen pár hét és repülőre szállva visszatérjek franciahonba.

a világon semmi mondanivalóm nincs, tök véletlenül kattintottam a blog linkjére és gondoltam ha már itt vagyok írok pár sort. gyakorlatilag normacsalok.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

nembaj,ez nekünk olvasóknak JÓ! remélem, közben elmentél hugyozni! ;P
vazze olyan nem lehet, hogy mikegér rád tenyerel a kesztyűs mancsával aztán meg lógva hagy! ilyen rajzfilm nem volt!! :)
Bori

Névtelen írta...

"normacsalás" gyönyörű a szókincsed!!
jee
Bori

Szuper65 írta...

nem lesz gond, csak a posta lassú. :)