kedd, július 05, 2011

brothers and sisters

itt vagyok a nappaliban. jó zene szól hangosan, day off-ok jönnek és kinyitottam pár sört ennek örömére egy kedves francia baráttal. az isten tegye a kopaszok közé az egész létezést ahogy van.

tegnap az amcsik ünnepelték országuk dicsőség teljes szülinapját. én egy spanyol haverral kiültem melléjük, néztem ahogy tökig fel lobogózva dobálják a rugby labdát, énekelik a himnuszt. megpróbáltam elképzelni magam ahogy aug 20-án lóhátról hátrafelé nyilazok, de nem jött össze.
aztán meguntam őket. átjött szomszédka, akivel a fekete hattyú c filmben próbáltunk elmerülni, de inkább egymás társaságát kerestük, mint a vetített katarzist.

ma meg bejártam munka címszó alatt a fél parkot. ott voltam mindenütt. mivel kiárusítás van ragasztgattam a 50% engedmény címkéket a pólókra, pulcsikra. a nap végeztével hazahozott egy kollégám. rendes 22 éves feka kölök, csak annyira próbál haverkodni, hogy néha azt gondolom h hálótársat keres. pedig a lányok vonzzák azt mondja.

most pedig most van. benyakaltam a szobatársam maradék pálinkáját, áthívtam egy lánykát és milyen fura a világ franciául beszélgetünk. mmint vele mindig. ez nem fura. a fura az hogy meg is értjük egymást.

nemsokára kijön ide mester. eltöltünk pár fasza napot ebben az ideg gyógy és intézetben.

aztán még jópár nap - de már látszik a vége - és hazatérek. vini vidi vici.

Nincsenek megjegyzések: