szombat, július 02, 2011

big time

haliho

mi a fenét hablatyoltam össze legutóbb?

updated

volt azóta egy szép nagy castmember party. biztos jó volt, én elég későn értem oda. átmentem skandinávékhoz alapozni, alkohol nélkül. nah nem náluk volt szárazság, én nem kívántam. a csajok leköröztek mindenkit vodka tekintetében. hegyekben állt a konyha pulton a teli és üres üvegek sokasága. ők meg töltötték magukba, mintha víz lenne.

este 10 körül lenéztünk bulizni. én találtam magamnak egy lánykát akivel átdumáztam az éjjelt, a dj-k még megvártam, mert ez az egyetlen alkalom hogy hangos zenét hallgassak, de lady gyagyával nyitottak, amit barba straisand követett, szóval inkább az éjszakai buszt választottam.

szomszédkával továbbra kellemes estéket töltök együtt, beszélgetünk, sétálunk, filmezünk, ami szem szájnak ingere.

megvettem a repjegyet hazafelé. szigorúan egy irányba.

Nincsenek megjegyzések: