szerda, május 25, 2011

bombtrack

megint szabadnapom van. és imádom.
délután 3 óra körül jár az idő, tegnap este dínom-dánom volt, úgyhogy ma tolom a narancslevet és hegyi menetben lassúzok magammal.

a hét elég volt arra hogy kiheverjem az utolsó party-t. munkában semmi sem változott. továbbra is árulom a hercegnő jelmezeket, miniegér füleket és az összes kínai vackot amit idehordtak.

magánélet más kérdés. nah változás itt sincs sok, de a kínai lim-lomok helyett francia tizenévesekkel ütöm agyon az időt. amit őszintén bevallva már kurvára unok.

más.

van itt a recepción egy csóka. elvileg az a dolga hogy a mi ügyes bajos dolgainkkal foglalkozzon. mivel az internet itthon nem remekel mostanában úgy döntöttem hogy kipróbálom a helyi netet.

kérdezem az ürgétől hogy hogy működik. ő egy masinára mutat, abból kell megvenni. jó.
kérdezem h jól megy -e a net? válasz h a net nem megy sehova, de jól funkcionál.
már kezdett az agyam főni, de gondoltam mindegy atti, hagyd a fenébe a vén szivart, úgyis kinyúvad nemsokára magától is.

a gépen volt vagy 8 gomb, egyik a havi net előfizetés hát megnyomtam. lukak rajta, 15 euro/hó, nah akkor betoltam egy 20ast. úgyis fel van rajzolva a gépre az 5os, 10es, 20as bankjegy.
amit a faszkalap elfelejtett mondani h a gep nem ad vissza.

amikor reklamáltam csak annyit dünnyögött h jah rá van írva a masinára. kösz. egy null a javadra köcsög, de ahogy a mester mondta, majd ha a németek újra elkezdik bombázni párizst kivilágítom a házad az tuti.

most átmegyek egy a tegnapi bulin megismert német lánykához és megszerelem. nem őt. a laptopját. jah ha már ott vagyok megkérdem hátha pilóta az apja...

Nincsenek megjegyzések: