vasárnap, május 22, 2011

aludtam

:)

olyan jó volt. végre többet szundiztam 5-6 óránál. egészen 9-et. lefekvés előtt dumbo-t néztem, hogy biztos szépeket álmodjak, de ez a rajzfilm messze nem kedves dolgokkal van tele. viszont a boltban van egy plüssdumbo, amit egész nap nézegetek ezért gondoltam felelevenítem az élményt.

van ám disneylandnek mellékhatása is. nem kell megkérdezni hozzá a gyógyszerészemet sem, látom magamtól. mégpedig az hogy miki egérre nem bírok ránézni fintorgás nélkül. annyit látom, hogy már futkároz a hideg a hátamon. és ilyenkor hogy örülök, hogy nem nőgyógyásznak mentem.
de ez egy másik történet.

van itt minden ami szem szájnak és még ingere is. eljött az a pont, hogy sok embert ismerek, engem is megismertek jópáran, így folyamatos pacsizás meg "szava"-zás megy ahogy kiteszem a lábam.
lányok is akadnak, akikkel jól kijövök és agyoncsapom az időt. elég izgalmas most minden úgy ahogy van.

kivéve a melót, mert ott csak millió üvöltöző szuperfogyasztó gondolja úgy hogy tartalmas szórakozást vásárolhat magának és a kölkeinek. nem tudom, hogy leszek e apuka, de remélem sosem süllyedek majd le ilyen mélyre.

Nincsenek megjegyzések: