szombat, július 10, 2010

lazy

üdv

lássuk csak. mi minden történik s65tel? él e még?

él.

csak kibaszott lusta.

az van, mint az elmúlt lassan 4 négy hosszú hónapban. vágom a centit. már kicsivel üdítőbb a szitu mivel már 20 nap alá mentem. ez a dizni gálya lassan véget ér.

az élet itt nem változott semmit. ezért sem számoltam be róla hosszú postokban, szimplán nincs miről.

de hogy mégis megemlítsek pár apró részletet írok a castmember partyról. amit a backstage-en rendeztek meg ingyen kajával és üdítővel, szinpaddal és két dj-vel, akik lady gagatól a mainstream slágerekig mindent ismertek és fülünk lábunk rendelkezésére állítottak.

engem munkatársak már du 6kor elcibáltak, pedig elvből nem szotkam bulizni indulni 23 előtt. hamar meg is bántam, mert kiderült alkohol semmi, zene nuku, max fotókat lehet készíteni. be is álltunk a sorba 2x. pózoltunk a bluescreen előtt és most legalább van szuvenir meg 2d-ben néhány kollega.

szerencsére összefutottam pár magyarral, akik miután felzabálták az ingyenkonyhát megszomjaztak. visszajöttünk ide és elkezdtünk sörözni. feltankoltunk párat, telipakoltuk a zsebeinket és visszamentünk táncolni. 2 óra tánci, majd erős 10 perc sprint hogy elérjem a buszt, ami úgy tele volt, hogy egymás verejtékét inhaláltuk.

én péntek szombatokra megnyertem a zárást, így 1730-0130ig folytatok bomlasztó tevékenységet a munkahelyemen. ma is ilyen nap van.

a repjegy már megvan. felmondó levelet megírtam, átadtam. szállásadómnak bejelentettem, hogy lelépek. gyakorlatilag már csak ki kell várnom. ami nem megy könnyen. ez az utolsó világjárás el vettem a kedvem az összes többitől.

nem vagyok mélyen vagy ilyen, csak így érzek. mindenhol jó, de a legjobb máshol.

kaptam roomiet is. a változatosság kedvéért egy meleg srácot. ő buzz lightyear. érdekes lenne tudni, hogy a homofob szülők mit éreznének, ha tudnák, hogy egyetlen kisfiúk, szeme fényük az óriás plüss micimackót magához szorítva éppen egy homárt ölelget.

a parádé hercegeiről nem is beszélve. akik hófehérkére rá sem néznek, de prince charming után kaján mosollyal mennek a mosdóba.

anyway.

akkor sem maradnék ha nem várna otthon tiloska. ez a hely kinyírta bennem a képet, amit a rajzfilmek felépítettek. bambi rég nem az erdőben él már. be van fogva egy szekér elé és korbácsot kap reggelire, ha nem ér időben a piacra a sok made in china papirdoboz és a bennük rejlő plastik crap.

más.

azon filoztam hogy beszerzek egy simsont otthon és motorozgatni kezdek.
öcskös sajnos minden rosszat elmondott a kiválasztott járgányról. és az ő véleménye sokat számít. ez is várat magára akkor még...

még 12 munkanap. pár szabad és újra otthon. ezúttal végleg. a ferihegyi őrök shoot on sight parancsot kapnak, ha véletlenül arra kolbászolnék újból.

Nincsenek megjegyzések: