vasárnap, június 20, 2010

opera

eddig nem volt mit írni. dolgoztam és ennyi. persze melóhelyen történtek változások, összetűzések, de annyira unalmas storyk ezek, hogy nem akarom tömni a fejeteket vele.

legyen annyi elég, hogy már nem fotókat árulok, hanem made in china szarokságokat. de abból rengeteget.
sajnos minden nap találkozom isten itteni helytartóival a teamleaderekkel. de van egy ki nem mondott megállapodásunk, ők nem szólnak hozzám és én sem hozzájuk. ezt szó szerint. közvetítőket használunk ha nagyon kell kommunikálni.

örök hála krs barátomnak van repjegyem haza. júli 29. addig még itt munkálkodom.

ma kiköltözött a világ legjobb roomie-ja. melegke aka maxime. egyperces elton john hallgatás lenémítva...

többit kesőbb... májat eszem

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Júli 29-ig féllábon is, akár, olyan közel van. Maxime helyett jön másik roomie? Most hallottam a Kossuthon -aka mr1- egy pszichológust, a multikról meg a teambuildingekről volt szó, és félkatonai szervezeteknek definiálta a multikat. Lehúztam vagy 3 évet náluk én is, de nem bírtam tovább gyomorral. Kár, h mostanában szinte csak ilyen munkahely akad Mo-n, nem kell Diznilendig menni érte! :-/ Remélem akad neked is vmi normális munka amikor hazajössz!
Köszi h írtál!
Boribon