péntek, december 04, 2009

strengths and weaknesses

üdv

nem tom mikor jelentkeztem. szóval csak az jön most ami eszembe jut.
állástalan napjaim leginkább vezetéssel telnek. szerencsére oktatóm szimpatikus arc. 61 éves fazon, kis ezüst suzukival és nyugodt temperrel. én meg hasítok. kb mint a francia nyelvvel anno. amikor lehúztam az első 4 hónapot kint nem ragadt rám semmi. azt hittem. majd itthon töltöttem 2 hónapot és visszamentem, és azon kaptam magam, hogy a semmiből, de jönnek elő a szavak, mondatok, értem miről folyik a diskurzus.

anno amikor elkezdtem csinálni a jogsit úgy vezettem, mint ray charles betépve. bizonytalanul rángatva a kormányt és egyszerre nyomva minden pedált. néha már azon gondolkodtam, hogy viszek még párat, hogy arra is ráléphessek.

most meg? nem ismerek magamra. szelem a kilométereket a városi forgalomban, akadály nélkül. állat egy érzés, imádom.

csányijé átküldött egy álláslehetőséget, én kikerestem az utolsó CV-met. update-eltem 2004ről pár hastájéki évszámmal és elküldtem. én voltam a legjobban meglepve amikor behívtak. oktatóm kirakott az ügynökség előtt, én kócosan, ziláltan beléptem majd közöltem a portással, hogy az interjúra jöttem. oké. melyik céghez? őőőő, hát azt nem is tudom pontosan. rendben, milyen pozicióra? őőő lássuk csak... asse tom de XY-hoz. oké. 10es ajtó. meghallgattak. behívtak másnapra a második körre. az volt ma.

kisági értem jött reggel, elmentünk brassóizni. ami nem volt, de a csirkepaprikás is finom. addigra már vicky és csányijé már túl volt a maga második körén. bementem én is. beszéljek magamról. oké. ez meg az. milyen karrier céljaim vannak? farm. leginkább. 4 jó tulajdonságom. hogy az isten tegyen a kopaszok közé. ecc pecc kimehetsz. rendben. 4 rossz tulajdonságom. nah ez övön aluli bébi. váltsunk angolra. ez a teszt 3 perc alatt lezajlott. ott nem tudtak sarokba szorítani. persze nem vettek fel. illetve nem az első turnusban. ha lesz második - csak a jóisten tudja - akkor abban már benne. csányijé is. és itt jön az, ami hátbavágott. vicky, aki ezt csinálta hosszú évekig, diplomája van és nyelvtudása oda-vissza valahogy nem. túlképzett gondolom. jé zus. túlképzettség. csúnya nagy error van a rendszerben.

én addig hallgattam ma nirvana-t hogy megfájdult a fejem. de lehet h egy elszívott cigi tehet róla. és ami még legtrébb, hogy elkezdett megint bohóckodni a bokám. de én a nyári borzalmakat nem csinálom megint végig. még nem döntöttem el, hogy a cipőmet csúzlizom ki, vagy combból a jobb lábam.

ma péntek. este. james lavelle aka unkle vmi hangos helyen, én itthon mesterre várva.

megvan a EÜ vizsga időpontja. 16-a. még bele sem olvastam. és úgy látszik h idén már nem lesz rutin. ejj... viszont megismertem az oktatóm lányát és elbűvölő teremtés.

voltam a webáruházban is. minden a same csak karácsonyi deko-val.

Nincsenek megjegyzések: