szerda, február 18, 2009

marharépa

itt melóban megint, úgyhogy csak gyorsan. nincs hely, ami ennyire rossz hatással lenne a kreativitásomra mint eme. otthon meg ugye nincs net. doksiba meg nincs kedvem blogolni. 

péntekre szabit vettem ki és lemegyek tatára, meglátogatom cukorkát és gyereket. kell egy kis nyugalom meg pihi, meg vidék. de főleg ők ketten.

vmelyik nap elindultam a hervisbe nagy slunngal, hogy majd fitness labdával térjek haza, amit már egy ideje irigylek lipiéktől. meg is találtam, pici dobozba csomagolva. pumpám viszont egy szál se. csalódottan távoztam az üzletből. a mediamarkt-ba betévedve magamhoz ragadtam egy szendvicssütőt és haza szambáztam vele. 

az van h nem jó emberekkel dolgozni. se telefonon, se személyesen. nem tom h tanuló koromban hogyan bírtam a csemege pultban, amikor egész nap jöttek és mondták a magukét. illetve tudom h ki voltam tőlük. 

piros gombra rá lehetne tenyerelni már...

Nincsenek megjegyzések: