péntek, november 02, 2007

pentek

kicsit elhanyagoltam az utobbi idoben a blogom, foleg azert mert belekezdtem egy masikba, amit viszont nem osztok meg csak egy igen szuk reteggel. ez nem jelenti azt h ide mar nem kerulnek friss sorok, de lehet h neha kicsit lustabb leszek.
nna tehat… csutortokon ujra dobozolas van. reggel 9tol begyujtjuk a zoldsegeket a tunnelekbol ebed utan meg felsorakozva bedobozoljuk. lattok majd kepet is.
pentek a szokasos tkaritos nap, es nekem mar kicsit tobb is.
ugyanis morgo megtalalt es feltette azt a koltoi kerdest h en minek vagyok itt egyaltalan, mi a celom ezzel es ha van egyaltalan akkor miert nem vegyulok a tobbiekkel, miert toltok ien sok idot a laptopommal es miert nem beszelgetek veluk v segitek. a kerdes azert volt koltoi mert egybol hozzatette azt is h a valaszt nincs ideje meghallgatni,mert kurvara elfoglalt az itt rohangalo 5 kolyokkel plus meg kenyeret is kell sutnie. en felajanlottam a segitsegemet sutesileg, a kolykokkel szenvedjen egyedul, rajottem nem nekem valo ez, talan majd a sajatomat elviselem vhogy… mondjuk nem leszek otthon.
szoval mikozben a csodas provence-i napsutesben adagoltam a lisztet meg a vizet a tesztanak, o meg gyurt ezerrel elmeseltem neki eletem tortenetet bezippelve es elmondtam mit akarok kihozni a kommuna tapasztalatbol. nem konnyen ertjuk meg egymast mert teljesen mas karakter mint en. allandoan ideges, kiabalos, sirankozos, parancsokat osztogatos, okoska. valszeg halalba idegesiti h en meg allandoan nyugodt vagyok, lassu, neha fellegekben jaro es az o szemeben valszeg nemtorodom. telleg nem torodom ezzel…
cooperacionk eredmenye az lett h minden pentekre megnyertem magamnak a tarsasagat es megtanit kenyeret sutni, amit dijazok. alapbol vonzodom minden ien mesterseghez. meg akarok tanulni hazat epiteni, kardot kovacsolni, vadaszni, lovagolni, kerteszkedni, disznot vagni.

ja, jott egy lany tegnap, 2 napig marad es egesz jol kijovunk. alattam alszik. az emeletes agyon. tegnap orakig beszelgettunk es megneztunk egy elvis koncertet. mikozben a tobbiek basztak a rezet, pedig mar ejjel 2 volt. el tudtam volna viselni ha lefexik mindenki aludni es leoltjak a lampat en meg a sotetseg leple alatt puszilkodok a kisasszonnyal, amiben sztem benne is lenne siman, de nem ezek nekialltak kezmuves szakkort alakitani es fulbevalokat meg alomfogokat gyartani. draga lakokocsim ugy hianyzol. illetve megvagy de olyan hideg vagy. mar reg egyenesben lennek ott… mindegy mara ki van tuzve mint cel h „osszejovok vele” akarmit is jelentsen ez. nem is lakik messze, akar meg barmi is.

Nincsenek megjegyzések: