szombat, november 03, 2007

mr. talkalot

hi everybodri
ma egesz nap ragyogo napsuti volt, egy szal poloban ebedeltem megint mizazazold... ooo ... spenotos lasagne-t es setaltam sokat.
semmifele osszejoves nem volt senkivel, tekintettel a hatalmas nezoszamra. de sebaj, ugyis csak pup az ember hatara. (nyilvan teljesen maskent gondolnam ha megis lett volna vmi...)
szoval maradt a seta, fejbenkuras, meg haz epites elvtarsakkal, ebed utan kis henye, delutan meg vampirral skype-olas, mert mar lehet 7vegen is. sot meg lathattam is kis orcajat.
most menekulesben vagyok. van itt egy kolyok, nino nevre hallgat. gondolom onnan kapta h allandoan szirenazik. tobbiek szerint hiperaktiv, azert nem tud a seggen maradni es uvoltozik meg szalad, ugral egyfolytaban. sztem csak keveset veri az apja.
eloben egyebkent cuki vagyok a sracokkal,vmiert szeretnek engem es csak ienkor puffogok. tanusithatja egy tegnap este keszult kep is.
voila.

1 megjegyzés:

Unknown írta...

:DD olyan hulye vaaagy