péntek, február 23, 2007

on wax

i have nightmares...

szabi vett me egy vérnyomásmérőt. meg is vérnyomásmértem magam. 124 / 69. nyugodt gyerek vagyok én.
a hét hírei dióhéjban.
nem emléxem. az már ugye fix h megyek április elején kommunistába. az is fix h tomi öcsém költözik bele a lakásomba. tegnap el is hoztuk a cuccait. van most otthon 4 lemezjátszó. :)
asszem kedden találkoztam edittel is 5 percre. sajnos a nagy testvér nem engedélyezett többet. de beértem ennyivel, ő meg visszakapta a kispárnáját.
a melóban káosz uralkodik. minden a feje tetején, átépítés, burkolás, kosz, pfújjj.
szamit próbálom beszervezni h dolgozzon a helyemen. jövő héten be is jön beszélni szabolccsal.
ma megyek színházba ariellel. nem mondom h nem aludnék otthon szivesebben, de lookslike ez sokat jelent arielnek szóval vele tartok. úgyis szomorka amiatt h lelépek.
annyira hiányzik már a partylife h holnap elmegyek jon carter-re. dejólesz dübörgő hangfal elött állni.
ma meg die hard-ot nézek este meg armageddont is. es megvan a börtönrock is, de ahhoz megfelelő atmoszférát kell teremteni.
iluvu all

Nincsenek megjegyzések: