péntek, február 16, 2007

faszbaamainappal

a tegnapi suti volt. atjott szami + tomi + pezso + bodzaordog.
beruktam. aztan a mission impossible-n elaludtam/ajultam.
ma kellene firstrate-re menni, de nincs penzem. elkoltottem osszesmindet.
ugyhogy jol maradok a seggemen inkabb, atmegyek vickyhez, ugyis meglesz ma az uj gitarja es arra nagyon kivancsi vagyok.
holnap atjon ocskos, ot sem lattam mar regota.
meg bettyke hivott setalni vadasparkba az jol hangzik... ha jo ido lesz.
ariellel valszeg vasarnap talalkozom... to be honest amiota megbeszeltuk h lelepek vmi megvaltozott. nem tudom lokalizalni a problemat, de zavar van az eroben
dolgoznom kellene, de nem csinalok semmit. ez zavar de kurvara. teszek ellene.
szami mondta h jonne a helyemre, de ezt hogyan beszeljem meg szabival??? meg azt sem tudja h en menni akarok. nem lesz konnyu.

Nincsenek megjegyzések: