kedd, október 03, 2006

multicolor

lofasz... irtam egy csomot, de olyan ertelmetlen lett mint vmi elbaszott akos dalszoveg.
inkabb kitorlom. gondoltam majd jol sejtelmes leszek, a vegen en sem ertettem egy kukkot sem. ugyhogy szaraz tenyek kovetkeznek.

kaptam fizut, egybol a postahoz jarultam es jofejsegbol odaadtam munkaberem egy reszet mindenfele kozmunek.

felvettem a kapcsolatot vezetes oktatommal, meg emlekezett ram, csak arra nem tudott valaszt adni h mikor kezdjuk ujra ezt a autos mokat. tegnap almomban mar vezettem, de meg ott is elbasztam es kozuti balesetet szenvedtem. nyugi semmi sulyos.

a rend, igen errol irni kell. rendet kell raknom. a szitu most.

iroasztal - dvd hegyek, hamutalak, kabelek (basszamegazeg faktor: 8)

szoba- koszos ruhak a foldon (bmae f: 3)

konyha- tuzhelyen zold ragacs, feladatat tekintve arra hivatott h feloldja a zsirt. ehelyett csak ocsmanyul nez ki. konyhapolc tele mosogatlannal, fingom sincs hogy csinalom ezt, huto kb mint jon-e a garfield kepregenyekben (bmae f: 10+felelem)

furdo- elviselheto, a csempen meg meglatszik h az elobb hajfestes volt es szetfrocskolve talalhato rajta par nyom (bmae f: 4)

hal' istennek kicsi a lakas.

atjott ma anyam, nem a verszerinti hanem a mostoha, de nem tettem koztuk kulonbseget soha. gorcsoltem h vmi baj van, mert egyebkent alig latjuk egymast, ami fokent az en hibam, mert soha nem tolom el a kepem. csaladomat elegge hanyagolom, leszamitva ocskost.
szoval atjott, hozott sutit is. most h le akarok adni v 7 kilot gecijo. meg ranezni is felek.
a szokesegnek ezennel over. mostantol haja mint az eben, meg vissza az eredetihez.

holnap allitolag talalkozom az elvileg csajommal.

aon filoztam most a klon uddogelve -legjobb hely elmelkedni- h a teflonomba renduletlenul irogatom a naptar reszbe, h mikor mi tortent meg ilyenek, nade ha uj teflonom lesz majd egyszer akkor ezek elvesznek mi? a szemet...
pedig telistele van masfel ev adataival. persze uj teflon az utso amire vagyom.
vettem egyebkent egy kutyut amivel konnyebben lehetek perzsia hercege es ugralhatok sziklarol parkanyra.
na meg meghallgatok par tankcsapdat, felulok, tisztitok es lefexem. alone :( hmmmm... nem szeressuk

johir ha meg nem irtam. fecoekat kiengedte a szerv.

Nincsenek megjegyzések: